Blogger Layouts
- Stangers think I'm SNOBBISH -
- My friends think I'm out going -
- My bestfriends knows that I'm completely insane -

Tuesday, June 7, 2011

kelas pertama :DD

Fisrt class :

Well mase mule mule dapat jadual tu , I'm a bit shocked because our time table was so packed!Mcm bole tebeliak lah kalau tengok jadual tu..heheh mane taknye class start pagi and habis petang!paling awal pun lah pukul 4..orang kate , itu normal kalau kat matrik..okay lah , I'll try to adapt..

So, first class mule pukul 8 a.m and teka pukul berape aku bangun? Pukul 5.30!hahaha..sangat semangat..kelakar lah kalau ingat balik..dulu time skola pukul 7 kne gerak , kul 6.30 liat lagi nak bangun..hahah

Emm so far first lecture , first tutorial , first lab ok ok..I'm happy just a bit worried..Am I going to be able to perform here?InsyaAllah.....tapi aku risau dengan subjek Computer in Science..hmm a bit tough because I don't know a heck a thing bout it!hoho..tibe tibe lecturer tu kate "find the definition of stand alone..(ape kejedah tah , aku pun tak dengar..heheh) cloud computing(huhh??ape tu) and..." banyak lah die suruh carik..satu pun aku tak tau ape bnde!hahaha..mule la aku mencapai hp dan mendial no mummy ku untuk mengadu masalah ku ini..sob sob..

So hopefully I can adapt to matriculation lifestyle :)
and hopefully I can learn to love Computer in Science :)
Thats all from me now..
Till the next post..
Assalammualaikum :)

1 comment:

Mint Kr said...

Akak , fisrt kelas tu eja silap haha