Blogger Layouts
- Stangers think I'm SNOBBISH -
- My friends think I'm out going -
- My bestfriends knows that I'm completely insane -

Friday, June 10, 2011

asrama asrama :DD

Okayy I'm staying at asrama Mira Tingkat 4! 0.0 memang tak penat lah kan..then aku pun mintak lah permohonan petukaran bilik ke tingkat yang lebih rendah..hoho and dah dapat! So aku dapat pindah tingkat 1..sedih tinggalkan roomate yang aku baru kenal tau..tapi takpe , bukan tak jumpe lg :)

Hmm nak dijadikan cerite , aku takleh nak adapt dengan tingkat satu..sebabnye floor tu sangat sangat kotor especially the toilet..haiyaa and banyak sangat habuk!yeahh i know i mengade-ngade tapi i ade masalah sikit kalau bnde bnde nie..masalah asma and resdung kalau habuk sgt..duduk situ tak sampai sehari dah boleh asma and bersin tak henti..just imagine how dirty that place is??hee

So dengan pertolongan Uztaz Syahmun , Penolong Kanan hep , aku pun dapat lah tukar bilik ke tingkat due..and one of my roomate is my classmate!heheh..saje mintak tukar bilik situ , selese sikit..and aku dapat roomate yang satu kepale dengan aku..best!

aku akan tegelak setiap kali teringat sebabnye org duduk matrik satu bilik jea..aku sampai tige kali tukar..mengade ngade banyak songeh!pfftsss~hahaha tapi aku tak kesah , janji aku selesa..pengalaman memunggah barang , mengangkut barang , mengemas barang , menyusun semule barang selame due kali dari tingkat empat ke tingkat satu naik semule ke tingkat due takkan aku lupekan!hoho

So hopefully roomate baru aku dapat terime kehadiran aku and aku dapat sesuaikan diri sengan dorang..insyaAllah :)
Thats all from me now..
Till the next post..
Assalammulaikum :)

No comments: