Blogger Layouts
- Stangers think I'm SNOBBISH -
- My friends think I'm out going -
- My bestfriends knows that I'm completely insane -

Monday, June 20, 2011

mini kakom di kms :)

Ohooo who would have thought , me , Anis Sabrina Annuar would joined Mini Kakom..hahah tak logik langsung kan..but then , aku teringin sangat nak join sukan dari dulu lagi..cume tak berkesempatan..heheh
Firstly aku decide untuk masuk tennis..wuhuu crazy rite?Raket tennis pun tak pernah pegang , ade hati nak main tennis..hahah but then , orang tu suruh aku masuk something new..try somenthing different than before..so I followed his advice..so , me tengku and adah are joining tennis team..hee
Lawaknye mase training , nak serve pun tak boleh!hahah..beratnye raket tennis tuu , nak hayun pun tak boleh..and baru training sekali , tangan sakit seminggu wehh..so , we decided untuk tarik diri dari team tennis..sob sob :(

so , aku dah tarik diri aku join apenye??aku join badminton lahh..heheh..kebetulan , azrul (ketue praktikum saye + ketue untuk team badminton module 2) mencari orang untuk wakil modul 2..aku dengan tengku , ape lg!jum jelah!heheh..kteorg wakil beregu perempuan..practice punye practice..tibelah mase pertandingan..

and di sini saye ingin melahirkan ketidakpuasan hati saye terhadap pengadil yg saye rase zero knowledge die pasal badminton!entah macam mane die buat tugas die..tibe tibe yang ini dapat markah , pastu tibe tibe yang itu dapat markah..muke kerek semacam , rase nak tendang jea!hahah..mcm die sorang je betul , org lain ckp taknak dengar..

so mase aku main dengan partner aku , tengku , byk lah bnde tak betul jadi..aku dengan stress mainnye , stress dengan pengadil zero knowledge tuu , secare automatik terbuat muke gerun aku tanpe aku sedari..aku betul betul tak sedar..yang aku ingat , mase tengah game , aku sangat sakit hati dengan silly mistakes kami!sampai kami kalah!
then , macam mane aku boleh tau muke aku gerun?heheh ikuti dialog di bawah :

Tengku Ainu Badariah : Anis , kau kenape? aku takut sangat tengok muke kau tadi..aku tak pernah tengok muke kau segarang tu..Ya Allah , aku tak tipu..aku dalam hati cakap , apesal anis nie..cuak aku!

Siti Nurussaadah (Adah) : Uhh nasib baik aku tak main dengan anis..takut aku , muke garang sangat..Ya Allah ,garang sangat muke kau tadi anis..takut aku tengok!

Saingan aku (yang lawan badminton dgn kami) : Awk,awk marah ke kteorg menang?sorry lah..kteorg takut tgk muke awk tadi..garang nyee..

Org yg aku tak kenali : eh , garang gile muke u tadi mase main..rileks ehh...biaselah tu kalau permainan..

hahaha tengok dialog beberape orang di atas , korang boleh bayang tak muke aku macam mane?mesti horrible gile kan..aku pun tak sedar,sungguh!sampai balik tu aku tepkir2 lg macam mane agaknye rupe aku sampai semue kate cenggitu..tapi satu yang aku sedar , when it comes to badminton , I'll do my best to win!aku masuk satu pertandingan bukan suke suke , tapi aku aim untuk menang..tapi bukanlah kalau kalah aku takleh terime , cumenye aku akan kecewe lah...huhu..

so aku nak mintak maaf kepade semue yang sangat cuak tengok muke tadi..sorry sorry sorry tapi itulah Anis Sabrina kalau tengah aiming some goals!hee
thats all from me now..
till the next post..
assalammulaikum :)

No comments: