Blogger Layouts
- Stangers think I'm SNOBBISH -
- My friends think I'm out going -
- My bestfriends knows that I'm completely insane -

Friday, March 12, 2010

ngekngoknguk

da abes exam laa..wee gembire mcm da abes spm..haha :-D
paper yg aku plg gembire skali? of coz la add math..fav sbjk..tp ade satu soklan nie sala plak..frust thp cipan!
ehem abes exam,aku msty la lepak nk kwn2 aku bename razlina,nina,ida n alia..nissa menghilang!huhu..
bapak r,asyk2 gelak dn mencarut(dorg eh..bukan aku ^^,)..nk tau code mencarut kteorg? I.C.U.C.I.C.U..
haha xphm?mmg korg sume ptot pn xphm..kalo phm,tu bukan code da..
then blk la kaum2 adam dri solat jumaat..razlina pn cbut lari blek umah sbb bdk laki memekak!huhu..
aa ank hizam,faris tetibe je bek hati nk blnje aku air tebu..slalu kudukut..hehe..aligator faris..syg ko..

aa aku nk cite nie..aku ade kwn bek bru..
name die Rafidah..kwn die name Aslam..Aslam ade kembar siam nme Aslam junior..
haha kpd Rafidah,jgn mara ye~

1 comment:

Anonymous said...

sape rafidah hah..?
sape...? sape...?
hihihii