Blogger Layouts
- Stangers think I'm SNOBBISH -
- My friends think I'm out going -
- My bestfriends knows that I'm completely insane -

Saturday, May 1, 2010

hbes suda bln bhse..mula suda peperangan study..

ehmm..suda bulan lime laahh...
that means,lg 2 minggu 4 hari je lg sblm exam mid year..
aku da mule mengalami simptom2 sprti tekanan n pening pale sbb memikirkan byk gler sbjk yg aku xcover lg..
sbbnye byk sgt aktviti bln bhse..
aku pn tamak kalau bole nk masuk sume..haha =P
emm aku msuk lagu puisi,drama sebabak,nyanyian solo,bahas ala parlimen..
weyh best gler la involve ngn sume bnde nie..
nape la aku xjoin dri frm 1 lg..
kalau aku tau,da lame aku aktif time bln bhse dri dlu lg..
pengalaman plg best ialah drama sebabak~
sbb xpenah2 nk belakon,tetibe aku msuk en..
mm best gler laa..wlpn kteorg kala :)
korg,thanx sbb bg kejesame yg penuh..
ilysm..nie die brsn pelakon :
anis:busu
ica:sulung
ridhwan:alang
nina:siti
raja:lambak
wan:Makteh
syareen:bomoh
acap:penunggu
niki:pencerita

gamba xdela kt aku..huhu..later aku upload ya..

1 comment:

mrWann said...

hmm...ley ke adk aku nih blakon??hahaha